CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 22

9 days before 1st Syawal

Assalamualaikum

Hmm...di kala kebosanan di pejabat, sebab system problem lagi...jadinya aku pun curi2 la tulang tangan ni untuk menekan2 keyboard mengepost benda ni...he3.. (kalau cikgu BM tengok mesti gagal).

Sekarang jam 11.37 pagi, sistem sekejap boleh masuk sekejap tak boleh. bila boleh masuk tiba-tiba tak boleh simpan plak semua data2 tu...ceh..sengal!!

Hmmm....lambatnya 430..nak balik tgk baby...

Semalam kan aku gi berbuka puasa dgn buah jantung...g buka dekat arena jusco je sebab dia ni jenis makan nasi... aku makan nasi putih+ayam merah+telur dadar (RM6.40), air tembikai (x sedap sebab dia guna buah yg tak elok)...aku minum sikit gile...jual balik kat kedai tu pun xpe...beli chocolate indulgence 1 slice...nyum2...yummy...

before berbuka tu aku g bayar zakat, then cari angpow tuk duit raye.. RM1.20 untuk 10 sampul (1 paket).aku beli 10 paket (RM12.00)... beli dekat popular....then kami jalan2 tgk baju baby...semua tomei2...padahal br semalam gi belikan syirah baju pink..

pastu dia beli sinar, aku beli intrend...cari seat kosong duduk membaca sementara tunggu jam 6ptg.... then g la buka puasa... pastu terus balik sbb dia nak balik melaka plak... :)

mlm td wan syirah datang dgn makcik n pak ngah nye.... pastu duk borak2 sampai kul 11.30 malam then aku pun masuk tidur...

tu jela

balik umah kang, malam kang aku story mory lagi....chau cin cau






1 tukang komen:

Anonymous said...

chocolate indulgance dah abis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...