CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 6

~ iftar di village view (reko) ~

aku gerak dari rumah jam 11 pagi... sebab nak pergi jalan2 tanpa arah tuju di alamanda... huhuhu.. pose2 ni buang masa plak dia... orang yang ajak g alamanda tak beli pape pun... duit aku plak yg habis... dekat RM100 gak la... tp takpe... benda berfaedah... gi mengkayakan mph... huk2...

beli buku NUMBERS ZOO untuk birthday ain... AKU TERIMA NIKAHNYA 2 - BERCINTA SAMPAI KE SYURGA... yang tak menahan tu, aku beli buku MEMASAK ITU MUDAH... (tak teragak je...) dialog aku n rahmah...

aku : mah, ko rasa buku ni leh membantu aku ke minat masak?
mah : boleh... tu pun kalau kau baca...

aha... aku ni beli je buku... tp x baca2... last,last,last month (x ingat bila)... beli gak buku... 2 buah lagi... tapi x habis baca pun lagi... haish!

then, kumpul semua orang... dan bond mengajak kami tengok movie... d sebabkan tiada arah tuju, aku pun setuju jela.... kami tengok THE FINAL DESTINATION...

pastu bergerak ke ukm menunaikan solat asar dan seterusnya bergerak ke village view (reko) untuk berbuka puasa...

*abg syuk *kak asmah *aku
*bond *kak syana *asmaa'
*zul *nabila *fariha
*hakim *dira *ct


kami makan2, makan kek (birthday untuk semua org), n meeting for next trip... langkawi maybe... insya Allah... harapnye dapat keizinan dari dia...

k la... nak tidur...

oh ya...tahniah to STTJ sebab berjaya buat reunion buka pose di village view... ramai ku lihat... bagus... penglibatan yang menggalakkan... macam nila kite nak... walaupun x join, tp ku lihat dari jauh jela...menjenguk 2 kali sahaja (sampai dan pulang)...

nite everybody...jgn lupa bangun sahur sok...

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...