CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 3

:: kandunganku berusia 5 bulan ::

tu jelah nak bagitau
baby dalam perutku dah berusia 5 bulan
maknanya lagi 4 bulan ++ la baby nak lihat dunia
semoga aku selamat hendaknya
dan zuriat kami sihat hendaknya
jangkaan bersalin 19 Mei 2011
hari terakhir 2010, kami (aku + husband) pergi ke klinik pakar wanita
klinik sukhilmi tu
the doctor is very nice, peramah.. tapi lelaki lah..
aku datang bukan nak buat monthly check up dgn dia
just nak scan tengok baby aku macam mana
first time pregnant mestilah excited lebih kann
heeee
moment aku and husband tengok baby tu
serasa nak menangis je...
dia sangat aktif..asyik bergerak je..
doktor check semua
alhamdulillah cukup sifat, sihat dan takde masalah
jantina pun dah nampak
"doktor rasa, 60% lah... baby ni ************************* "
rahsia lah! lagipun aku taknak excited sangat..sebab kabur lagi
so tunggu 7 bulan..nak scan lagi
sampai ke rumah aku tersenyum je...syukran jazilan ya Allah
terbayang2 macam mana keadaan baby dalam perut aku ni
sampai aku cakap kat laki aku
"abg, kalau lah mesin tu murah, boleh beli, hari2 nak scan tengok baby dalam perut ni"
so sweet...
sangat comel...
tak sabar nak tunggu bulan lima...
oh ye..
sekarang dah boleh mula berbual dengan baby
bagi dengar ayat2 Quran selalu
mudah2an baby dengar semua tu
percakapan pun kena jaga
hmmm...
now i'm speechless...

3 tukang komen:

mrs. hisham said...

hi nani.First time preggie memang sangat teruja dan penuh dengan excitement.Dulu time kak ita scan Umar,dia boleh pulak menguap.Sweet.Tarpikir betapa besarnya kuasa ALLAH.
Enjoy your pregnancy journey nani.Once dah pop out akan rindu all the moments.

syed mohammad sahir bin syed hassan said...

so sweet..hehehe.. Alhamdulillah..xsgka hang dah ke next step dlm kehidupan..best kan dpt rs moment ni..aku doakan hang selamat sehingga keakhirnya....hehee...mak aku ckp nak sng beranak kena dgr ckp laki..hehe..so berbaik2 la yer..hehe

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

mrs hisham - thanks kak...moment ni sgt seronok...nak scan tiap2 bulan tak mampu la plak..hee..tunggu bulan depan...7 bulan..nak tgk baby lagi..

sakura85 - insyaAllah...ckp suami kenalah ikut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...