CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 15

:: welcome to the world ::

assalamualaikum..

rupa2nya dah 15hb ye...satu entri untuk bulan ni takde pun lagi...

kehadiran cahaya mata (akak aku punye la) membuah idea untuk meletakkan entri mengenai nya.
sepatutnya akak aku due 9hb...tapi baby taknak keluar...13hb februari, tepat jam 1.15pm baby pun keluar melihat dunia, ciptaanNya. semoga kehadirannya diberkatiNya dan seluruh alam.

nama diberi sehingga ke saat ini : Muhammad Adeeb Irfan (blum daftar lagi)
tunggu embah lanangnya pulang dari laut

hmm..no idea dah..ahahaha...just to share yang anak buah aku dah bertambah jadi 2...
1) Ain Insyirah
2) Muhammad Adeeb Irfan
3) InsyaAllah - anak aku la plak (berdebar menuggu 19 May)

doakan aku agar selamat sehingga saat kelahiran nanti..amin

bye2..

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...