CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 23

hectic week....month...

rasa nak mengeluh. tetapi mengeluh itu tidak elok bukan.
jadinya * fuhhhh * Ya Allah, kau kuatkanlah semangatku untuk meneruskan sisa-sisa kehidupan ku ini. Kau permudahkanlah segalanya.

minggu lepas sangat2 penat ok.
dan membuatkan aku mengambil cuti tanpa gaji selama 2 hari.
isnin - khamis sepatutnya kerja
jumaat sepatutnya cuti umum
sabtu macam biasa kelas sampai ke petang
ahad sepatutnya berlibur bersama keluarga

tetapi
rabu & khamis aku mengambil unpaid leave
jumaat ada kelas ganti pagi ke petang, tetapi aku datang pagi je...petang jaga Fahyim yang duk poo poo je (leh refer to Fahyim punye blog)
ahad ada exam dan seterusnya ada kelas ganti smpi petang, tetapi aku mintak excuse sebab nak balik bawak Fahyim g spital..

whoah!

sangat2 memenatkan oke. kalau kelas tu sekangkang kera je akan ku gagahkan diri.
hari2 ulang alik seremban-kl membuatkan aku nak morning sickness...err...nak termuntah...

kuatkan semangat....walaupun badan + otak tersangat penat

last2, isnin aku EL sebab bawak Fahyim gi jumpa paed..
selasa dan sehingga ke hari ini bekerja seperti biasa bagai nak rak duk ngadap computer
sambil2 menelaah untuk exam ahad ni
hakikatnya, 1 bab pun tak habis baca
sibuk berFB
sibuk berBLOGGING
sibuk berKIRA-KIRA kewangan bulan depan
sibuk... buat-buat sibuk...hiii

penyudahnya diri sendiri yang merana menanggung kelembapan otak untuk pick up everything yang dah ditelaah untuk exam ahad ni..

YOU CAN DO IT!!!
chaiyok!!!

25/9 - exam
1/10 - exam
8/10 - exam
9/10 - exam + presentation


0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...