CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 3

what t o do

alhamdulillah. rezeki aku agaknya. walaupun sekadar kontrak (pakej rangsangan ekonomi), tapi ku rasa ianya bagus berbanding tempat lama. sekurang2nya banyakla sikit aku nak menyimpan duit nanti. harap2nya begitula.

pagi isnin lalu aku melapor diri di SK dato shah bandar abu bakar. selepas itu aku bergegas ke kl untuk hantar notis 24jam. and bayar one month gaji. thanks to all sbb buat farewell untuk aku. siap ada kek lagi tuh. nyummy2...

bekerja di tempat baru sebagai guru pentaksir kontrak... tiada kerja yg perlu dilakukan ini kerana taklimat minggu depan. jadinya aku duk melangut je la kat school tu dari 8-2..bayangkan... penat sangat sebab bosan.

7 tukang komen:

iNa said...

salam..

ina pun dpt guru pentaksir kontrak tu... nk tnye kan... masa kerja tu sapa yg tetapkn? then, dh taklimat ke? kitorang kat swak blum taklimat lagi.. huhuhu... pastu kan.. time taklimat, derang btau ape? thanks ek...

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

ops.ina.maaf lambat.takde masa.
dah taklimat dah 10hb hr tu.
masa kerja ikut guru
dorg terangkan semua, tp nnti balik taklimat mesti x fhm gak..
benda baru kan...

Anonymous said...

saya ni smpai ari ni x fhm sgt apa nk buat.benda baru biasa la.harap2 dpt kerjasama guru2 cukup la.buat je apa yg faham dulu.nsb baik PK amk berat..

:.noRuL.: said...

saya pun masih blurr2 jugak..
tp dah blh sesuaikan diri r kt sekolah..
busan sbb xde keje tp sy cri keje..hihi
anyway,salam perkenalan semua..

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

kerja kita ni memang mencari kerja. tp bile cikgu nak buat sendiri. jdnya kte pun xde kerja la...huhuhuhu..
setakat ni tahap xde keje tu '0' lagi.. xtau r...

Anonymous said...

nak tanya dorang kol sj ker masa bagitau dpt jawatan tu?jd trus g jer lah ke sekolah itu untuk mendaftar?terangkan sikit leh.

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

mereka call and offer the job.
then suruh lapor diri di sek 1june.
dia ckp lapor je diri if x dpt surat penempatan sebab mereka dlm proses fax time tu.
tapi, sy mtk kwn amik surat d LPM putrajaya, agar x berlaku ape2 masalah nanti.
so, sy ada surat.then lapor diri.
lgpun jawatan tu bukannye open. mereka offer and shortlist dari candidate interview kpli last year.
but now, open to degree holder yg takde kerja..tu pun pada sape2 yg tau la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...