CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 1

:: miss mine ::

wah...bulan dec yang lepas aku x update blog ehh?

kesibukan yang teramat...sibuk kat opis...balik umah tido zzzzzzzz...

7hb hari tu aku start keje baru di honda...internal training section...tp mcm biasa, kontrak la dulu kannn...

hmm...hr ni dah 1 jan 2010... sempena tahun baru aku harap apa yang akan berlaku berjalan dengan lancar...especially my BIG day... insya Allah...

sekarang dah mula hidup baru...berulang dari seremban-melaka-seremban...agak memenatkan..
mujur ada fairiz kann... bergilir2 ktorg bawak kereta...hehehehe...

lagi 5 bulan je kannn...nak cr photographer ni...mahzan???

3 tukang komen:

shikamazan said...

yerr aku ade jek..setelah berbincang ngn bos and kawan aku...nnt aku email ko price die..insyallh aku buat yg terbaik

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

papehal ko mail kat aku the price k...
setkt ni dah 2 photog aku dpt quot...
see who's the best with reasonable price ok...

farhani said...

hai kak nani..fani tomey ingin menyebuk disini..haha..lagi 5 bulan nak ape..kawen kaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...