CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 17

:: wedding preparation ::

salam.

semalam buat ape ye? oh ye... semalam aku tak buat ape2... plan hendak ke walimah shakur tidak kesampaian. segala persiapan telah dibuat. menjelang jam 1 petang, membuat keputusan mengikut emak ku ke sogo sebab nak beli cadar kawen. so, aku ikut sebab itu cadar aku kan... jadinya dah dapatla cadar kawen... thanks mak... then sampai rumah menjelang maghrib dan aku bersiap2 untuk ke jusco pula. menonton ADNAN SEMPIT... not bad.. penatla tunang aku gelak sakan kannn... si ain plak tak berkelip tengok screen yang besar gedabak itu.

hari ini.. ohya... bangun2 aku hampir terlupa kegiatan untuk dilakukan hari ini sehinggalah abang aku bertanya "woi.ko dah tepon akak tu lom?" aiyak! terus ingatan ku kembali pulih.

segera menelefon kak liza... tidak berjawab... terus tekan no husband..berjawab.. "nak datang sebelum pukul 1 ye"... apa lagi.. bergegas mandi dan sarapan.

segera menuju ke Pinggiran Golf bersama abg,kakak,adik dan anak buah (we mak ai.ramainye ikut).. yeah... baju aku ada di situ..siap si patung pakai lagi.. aku pun mengetest baju yg ku sewa itu.. we mak ai...camno nih? kain xleh zip... korset OK... baju OK cuma kat lengan agak sendat oke.. aku berusaha menguruskan badan mulai esok... esok oke... bulan 5 aku g test balik... agak2 tak muat jugak, akak kena otter la ye...hahahaha...aku masih berhutang RM1150 oke...

then kami ke seremban 2... SCF perabot... disebabkan aku ni seorang yang agak RAJIN untuk survey2 ni...aku buat keputusan membeli 1 set bilik tidur dengan harga RM2000... katil, almari, meja solek, side table, meja TV, tilam (bantal + batal pelok)... berbaloi tak? berbaloi2 kot... nnti bulih la aku angkut almari dan meja tv ke melaka ye...deposti dah bayar.. balance RM1500....

pastu pulang ke rumah...makan dan tidur (camne ni nak kurus...pas makan tidur)...

oke... poster NHC aku xde mood nak buat ditambah dengan maklumat2 tertinggal di opis... maap ye kak mira...sok saya bawa balik maklumat sume oke...

okelah... RM2650.... plus bahan2 hantaran + tempahan baju lagi 2 pasang + kad kawen = RM1000 kot... jadinya dalam masa 5 bulan ni aku kena kumpul 4k...

sape berbesar hati nak bagi aku 4k...wahahaha

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



1 tukang komen:

syed mohammad sahir bin syed hassan said...

chaiyok2 nani...lagi 3 bulan utk last prepration...hemm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...