CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 21

:: pisang buah 2 kali ke tak? ::

dahulu.saya ada seorang rakan. dan boleh dikatakan agak baik jugaklah.
tetapi dia telah menikam saya dari belakang (mujur tidak mati).
mengkhianati perhubungan persahabatan.
selepas itu saya tidak berjumpa dengan dia lagi.
sehinggala 2 tahun yang lepas tiba2 dia muncul kembali.
fobia saya datang kembali. (takut wooo)
takut pisang berbuah dua kali (pisang memang tak berbuah dua kali eh?? setahu aku jagung ye la.tp jagung tu buah ke?)
hari ini dia sms kepada saya bertanyakan soalan.
dia rasa seperti dipinggirkan (sebab byk benda x share dgn dia...aku tunang pun br tau)
dia bertanya beberapa soalan.
aku lagak seperti artis...aku jawab "no komen"
jahat kah aku?
aku sangat fobia dengan dia.
aku cakap kita kawan jela cam biasa.cuma dah lama x jumpa rasa janggal (janggal dalam english ape eh??)
he3...pastu dia senyap.x reply dah.terasa ke beb.

untuk pengetahuan dia..aku dah maafkan dia..benda dah lama.. dah 9 tahun dah weiii...

aku dan maafkan ko...tapi untuk menjadi sahabat sekali lagi...aku xkan fikirkan..ape2pun kita tetap berkawan...

2 tukang komen:

syed mohammad sahir bin syed hassan said...

sungguh dasyat sahabat mu itu sehingga dalam lukanya....apa pun kemaafan adalah yg terbaik..hehe peace no war..

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

sangat dalam sampai jadi fobia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...