CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 14

semalam...
ayush's wedding @ sungai udang...
aku bergerak dari seremban jam 130pm... (selalu aku la orang yang terawal pergi - ada hikmah sebenarnya)
aku amik ira di mprm jam 1215pm...dan shopping d centre point dan amik fendi di rumah beliau jam 110pm...
memecut ke simpang ampat dan sampai di rumah ayush jam hampir menunjukkan 3 pm...
seb baik food ada lagi...
zhaf,sofi,buntek,khairi (semua rakan sekelas ku yang x berapa nak betul tu)
and then, tidak semena2 ayush ajak g pantai - outdoor katenya...
kami (aku,ira,fendi,khairi dan dahlia) bergegas ke pantai..
maka kami menjadi model2 tambahan di samping watak utama nya pengantin...
haha2...yang tak tahan tu..disuruhnya melompat di tepi pantai..dengan berbaju kurung okey..
aku sampai rumah sekitar 730pm..gilak ah...

hari ni bangun awal dan bergerak ke MIBC...
setelah sekian lama x masuk tournament...
hancur gakla..
1st game mmg hancur..menggigil tangan2ku..
3rd game the best...156..
individu x berjaya merangkul ape2..
group kami no 2..
yosh!..

sekaran aku nak menaggalkan katil dan mengosongkan almari pakaian ku..
alahai...mallleessss

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...