CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 23

:: kalis rindu ::

** smile **
last friday aku pergi growth scan my baby (nyanyi sket....my baby you)
sangat2 comel....sangat2 kecik....sebesar lemon (itu aku baca kat tenet laa)
tapi memang terharu lah...baru 14 minggu...nanti 24 minggu scan lagi...
tapi next month nak scan jugak...buat sendiri kat private clinic
teruja...
tak terkata...
gembira...
excited... (bukan same ke dgn teruja)
syukur padaMu ya Allah kurniakan kami zuriat yang comel ini...
semoga dia selamat melihat dunia ini...

hmmm...
khamis ni aku dah monthly check up...
mesti smpi tengahari kat klinik...
balik pulak terpaksa gagahkan diri menelaah ekonomi untuk kuiz sabtu nie...

kemalasan melanda...asyik malas je ni camne nak score kan???

** bile dapat tengok harry potter ni? tak sabar dah ni...ada gak aku tengok sorang2 khamis ni....
la la la la

ok lah....bye2.....c u on next entry
p/s: perasan tak entry ni takde kena mengena dengan tajuk entry
"kalis rindu"... hahaha
sebab aku tengah dengar lagu kalis rindu daripada pengantin baru mrs elyana

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...