CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 1

:: November...penhujung Zulkaedah ::

Assalamualaikum.

Hari ini dah 1 November 2010, dan ini bermakna lagi 2 bulan sahaja nak masuk tahun 2011...

Tetapi yang lagi penting...Hari ni dah 24 Zulkaedah 1431H... Lagi sebulan dan seminggu sahaja nak masuk ke tahun baru, 1432H...Dengan harapan buku baru nanti lagi berat ke kanan daripada ke kiri ye kawan2...

Dah. Tak tau nak ngarut ape.

Sabtu ada kelas - Ekonomi (oklah..cuma lambat sket sbb totally english lecturer pakai) - Business Law (ok...interesting sbb he is a lawyer..penat gusi aku gelak)..pastu balik tunggu en suami di KLCC..sebab lepas tu nak terus ke gombak pulang ke rumah atok...mlm makan steambot...

pastu tengok FINAL bola...KALAH beb...dapat terima kekalahan ini tetapi kenapa ek orang kelantan still baling mercun dengan botol? kalau kalah buat macam tu...menang pun buat macam tu...nmpk sgt dorg tu dah 'kalah' dari segi disiplin...tak beretika langsung...lepas ni tak payah bg penyokong kelantan masuk stadium..menyusahkan je...

emo je lebih kan...

semalam...aku ke ALAMANDA...dengan hajat hati nak beli seluar lah kan..chait..harap je besar...baju untuk maternity sehelai pun takdak..lol...

tp yg paling best tengok TAKERS...waaahhhh...sgt hensem itu AJ...kuang2....tapi memang bestlah..sape nak tgk ajak aku..sanggup aku tgk lagi sekali...

hbs tgk wayang je aku muntah...kuang3....chait...

sekian..terima kasih...teruskan bekerja oke...

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...