CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 28

:: kakak besar ::

Okey…tengok tajuk ye…

Hari ni…baru je kejap tadi…satu kejadian telah berlaku…membuatkan aku sangat malu…sampai rase nak nyorok bawah meja…

Tulah padahnye kalau syok sgt berskype dgn coworkers yang lain…

Macam nilah ceritanya…

Aku email dekat bos…bukan big bos..office manager aku lah…tye psl client inquiries ni…so, dia tak suka discuss by email…lepas dia dah baca email..hajat di hati nak jumpa dia lah kann…

Dengan gagahnye aku bangun..tp tengok dia dah amik purse dgn hp, out for lunch (OM aku ni suke rehat lambat)…tak tau kenapa…

So aku dudukla balik..terus click kat skype dgn coworkers aku tuh…dan taip..

baru nak jumpa kakak besar..dah kuar makan” ....SEND....

tup tup..apsal lain je nih..rupenya aku hntr kat OM itu..oh tidakkkkkkk (dah kemaluan dah ni)

cepat2 aku tulis balik…

“sorry XXXX”
“I want to see you, then you go out for lunch”

aku pun p la solat..doa byk2 agar tak kena marah ke ape ke kann…dgn harapan balik solat dia dah ada…

dia pun dah balik,,,cepat je aku g bilik jmpa dia…dia br sudah baca skype aku sambil tersengih2 tengok aku…

aku dgn muka takde perasaan, muka orang tak bersalah (tp dah tak tahan nak tergelak nieh)..jmpa dia discuss…

hahaha…pastu aku kuar dia sengih je pandang aku…

tq kakak besar….tak marah…

moral of the story…jangan duk ralit no berskyping sewaktu bekerja… dan jgn sesukati panggil gelaran kat org...

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...