CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 1

:: TWILIGHT ::

okey, aku dah malas nak tulis catatan harianku sebab ku rasakan setiap minggu ianya adalah perkara yang hampir-hampir sama dan aku pun agak bosan untuk menceritakannya.

jadinya, disini, di entry ini, aku hanya ingin berkongsi tentang filem yang telah ku tonton pada ahad lepas di pawagam tgv, jusco seremban2.

TWILIGHT - 2pm - hall 4

ini adalah cerita tangkap muat sebab kami hendak menonton James Bond sebenarnya, walaupun di hujung-hujung sebab kami tidak berkesempatan untuk meluangkan masa melihat james bond. tetapi memandangkan tayangan pada pukul 5petang, kami membuat keputusan untuk menonton TWILIGHT berbanding Selamat Pagi Cinta dan IGOR...

ternyata pilihan kami itu tepat dan jasinya tidaklah membazir duit tu walaupun aku tidak membayarnya (keran dibelanja).

filem ini mengisahkan percintaan vampire... aku sambung esok pagi di pejabat la...
dah malam2 ni takut plak nak cerita pasal vampire....

good night

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...