CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 28

hobi lama kembali

memandangkan setiap hari aku menganggur di kala malam menjelma, maka dengan itu, akan ku habiskan sekitar RM60 untuk membeli trio novel keluaran alaf 21. dahulu, itulah hobiku, membaca novel. tetapi dalam banyak-banyak novel, aku stuck dengan keluaran alaf 21. keluaran lain belum pernah ku membacanya lagi melainkan nukilan ahadiat akashah.

so, untuk permulaan bagi hobi lamaku ini, dan kembali bersemai dalam hati, aku memulakan trio novel november 2008.

mula-mula nak beli novel ni




tetapi tiada di popular lagi, taktaulah dah habis atau memang belum dipasarkan di pasaran. so, aku KIV dulu lah..



Then, novel ni



dah beli dah pun tadi, dekat popular sebab pilihan pertama tiada di pasaran.


dan last one for this month, this novel

so, memandagkan aku ni pembaca novel yang slow, its takes time for me to read the novel because di selang selikan dengan bermain The Sims 2 (i'm waiting for the sims 3 - addicted!).

nanti aku dah habis baca, aku story mory la... :)

p/s : u all yang beli novel banyak-banyak, after that u all simpan ke resale ke donate? TQ

kalau nak baca sinopsis, do clickat 'gengkicap'...adios!






1 tukang komen:

husni said...

try keluaran jemariseni plak.
best jga.
beli online..murah plak tuh.
www.jemariseni.com
try it !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...