CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 18

W46.15.16.11.2008

week 46
15 & 16 november 2008

15 november
bangi

hari ni bangun lambat, biasala sebab weekend kan. bangun, surf internet, then siap2 pergi bangi. nak tau tak kenapa pergi bangi. sebab adik aku nak makan kfc. kul 1230 gerak ke ukm amik dia, then g makan kfc. aku cakap dengan abah kfc kat pkns. adik aku taknak. 'nak makan kat kfc yang satu tu je. kat kajang.' maka dengan itu, kami bergerak ke kajang. oh ye! insyirah dan emaknya pun ikut sekali. dah sampai kajang tu lalu kat kfc sebelah metro kajang tu. dia tak nak. nak kat tempat tu jugak. sampai-sampai kami pun makan la. cian insyirah. tengok je kami semua makan. nak wat camne. dia takleh makan lagi. he3...

lepas tu kami pergi ke metro point. bersebelahan dengan kfc+pizza tue. beli baju untuk insyirah then beli baju untuk kami at gulatis. he3... semua masuk buku 555 kat emak. lepas beli kain kami pulanglah ke seremban.

sampai2 je insyirah sati famili pergi pameran agro-biotek... kalau tak silap... aku dengan akak aku pergi jaya juso. survey psp di sony centre yang baru bukak tu. RM799. dalam pakej dia ada charger je. free game (tapi tak tau berapa banyak). handsfree beli sendiri. yang paling aku bengang tu, memory card pun beli asing-asing... macam tu baik aku beli digital camera.

sampai rumah, makan, mandi, main game.... the sims 2...

15 november
rumah

hari ni kerja macam biasa, lipat kain... kuang2.. main game... lipat kain... main game... lipat kain... lapar gi makan sebab mak masak soto....


more bored weekend!!!

2 tukang komen:

mr.idz said...

wah... gi ukm, xbg taw pon... :D

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

pergi dengan family.. klu g sorg mesti gtau nye...he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...