CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 13

PSP vs PS3

ohayo gozaimasu

hmm... agak-agak korang semua kenapa aku post tajuk ni... sebabnye aku nak membelinya...
dari dulu memang nak beli psp (playstation portable), tapi tunggu harga turun, bilamana nak tunggu harga turun, psp tu makin upgrade plak version nye. so nak new version, price still mahal macam dulu, nak beli murah beli la version lama. tapi tak syok woo...
paling kurang kena ada RM1000 dalam tangan untuk memiliki psp tu... fairiz cakap jangan beli psp sebab tidak memberi kepuasan sewaktu bermain game. dia kata beli la ps3, boleh main ramai-ramai. masalahnye penghuni rumah aku (rumah mak ayah aku) tu bukan kaki game. aku dengan abang aku je. adik aku leh la layan sket... camne eh...
psp - boleh dibawa kemana-mana. ada pelbagai function. yang aku tau of course la leh main game, ada mp3, leh tengok video, leh simpan gambar... lagi sape tau?? web browser pun ada..
ps3 - memberi kepuasan sewaktu bermain game, leh main 2 orang, leh gaduh2, visual pun besar (toksah cakap la kalau pakai TV plasma kat umah tu) bayangkan macam mana haru rumah nanti... tp masalahnya, aku sorang je main game...hu2...semua mau tonton tv.. gi mana caranya?? tp ps3 ni tak boleh main dalam kereta, komuter....ha3... main game semata-mata..
siapa2 yang pernah memiliki psp or ps3, do advice me k..

arigato gozaimasu

7 tukang komen:

ezo said...

akak beli dua dua sekalilah

hehehe

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

banyak cantik ko...
nak beli dua2 buat apa??

mr.idz said...

prefer PS3... satisfaction is more important... :D

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

mmgla satisfaction more important. tapi kalau seminggu sekali je dpt main, then nak berebut tv tu lagi dah satu hal...he3...

mr.idz said...

so another thought....

beli tv lagi 1.... hahaha

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

wah...banyak gile kos
ps3 dah +1500,tv je...kuang2
tak kawen akak dik oi

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...