CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 27

MAHZAN MD TAB

tadi.dia shout kat blog aku.masih tidak berpuas hati mengenai kejadian kami di tanah tinggi cameron.maka dengan itu.aku.nani.tertarik nak bercerita sedikit mengenai sahabat aku yang seorang ni.menarik atau tidak, terpulang,cuma mahu berkongsi kisah suka duka menjadi sahabatnya.the only one bestfriend I had - male.....

empunya diri bernama mahzan md tab.orang batu pahat.
aku mengenalinya sewaktu di tahun kedua, di UKM.itupun kerana kami terlibat dengan pesta konvokesyen.dia merupakan Pengurus Tugas-Tugas Khas.seorang pengurus yang agak sengal bagi aku.(jangan marah ek).bermula dari era tu... macam dah berabad lamanya je...wakakaka... aku dah jadi kamcing dengan dia, walaupun dia selalu jadi mangsa marahku. masalahnya, dia memang selalu buat orang marah.sehingga sekarang, kami masih keep in touch...

aku senang berkawan dengannya kerana, dia seorang yang agak happy go lucky, dan agak kelam kabut, dan agak kusut bila ada masalah, dan aku suka memarahinya (tergur je sebenanrnya, mungkin cara ku dan suaraku yg lantang ini membuatkan orang sekeliling ingat aku marah dia).dan yang paling penting, dia boleh dibawa berbincang. tak gitu mahzan.

benda yang aku tahu tidak berubah tentang dia, (tak taulah kalau dia berubah-tak perasan sebab skrg jarang2 jumpa dia) *tak pernah tepati janji (sebab tula aku jadi jam loceng a.k.a reminder dia), oppss...kalau pernah pun boleh dibilang dengan jari... maaf ye mahzan selalu paksa2 ko suh cepat, sebab ko selalu lambat. ON THE WAY ko tu macam jauh sangat bagi aku. wakakakaka.... *lagi satu, tentang hati dan perasaan dia (girl) la... sangat... ntahla... aku pun x faham... aku dan dira je la faham... letih pun ada dengan mahzan ni...

sampaikan, dia minat orang, tapi respon on off...yang tergila2kan dia pun ada gak... siap bagi macam2 tu... last2 aku plak yang kena menyamar jadi makwe dia.. hua2... nyampah aku... seb baik pakwe aku bg aku kawan dengan ko Mahzan oi....

yang paling aku betul2 marah ni...time kejadian kami pergi cameron highland... bleh plak dia marah2 aku sebab kami semua tinggalkan dia kat UKM. dia call aku sekitar 8malam, sewaktu kami di pasar malam brinchang.aku rasa 1 pasar dengar suara aku cakap dengan mamat sengal nih...mana aku x marah, dia ckp kami ni tak tunggu dia (kul 8mlm tu dia br habis projek dgn dak2 master dia)... yang makin aku marah kul 10 pagi lusanya dia dah kena ada dalam lab... tak ke sengal namanya... wakakakaka..

apa lagi ek...yang pasti bestla kawan dengan ko... walaupun sahabat2 ku ramai, jangan terasa tau, aku post entry ni pun sebab dia suka cari pasal je.... korang nak kena post jugak, carila pasal dengan aku ye...

ape2 pun, semua orang akan berubah menjadi yang lebih baik, atau menjadi yang tidak baik. masing2 bergantung kepada diri dan pegangan masing2....

hargailah sahabat,rakan dan insan di sekeliling anda... tanpa mereka, hidup tidak bermakna, selain keluarga tercinta...

doakan kesejahteraan mereka, bahagia dunia akhirat... amin...

p/s ; mahzan, secret recipe birthday ko tahun ni la... tapi ko kena belanja kenny dulu bulan april ni..

bye2... sape kite????
mahzan, jangan marah ye. saja suka2, yg pasti saham ko takkan jatuhlah....

1 tukang komen:

NORFARAH NADIA said...

hai kak nani!
found my blog, then i found yours.. haha
iye2, love in the air..dudu dada happily~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...