CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 5

.penat.sakit otak.stressed.

apakah?

sudah agak lama tidak meng'update' blog ku ini. hampir 2 bulan lamanya. banayk cerita untuk diceritakan, tapi agak membosankan andainya aku mengulangi cerita2 yang telah berlalu. hmm..
dari seawal 12am tadi aku berfikir, samada untuk delete blog ini atau tidak???

delete - sebab aku jarang sekali mengemaskinikan blog ini.
tidak - sebab kekadang aku rasa ingin menulis dan mencoret sesuatu.

hmm... agak bosanla jugak... sangat2 bosan...
esok seharusnya aku bekerja, tetapi aku amik cuti 2 hari... setelah 10 hari bercuti, dan 2 hari bekerja, esok aku bercuti semula... 5 hari... apakah?? sangat malas untuk bekerja dengan penuh dedikasi... cheh...

esok bercuti kerana agenda ku sendiri... jumaat?? malas... hua hua hua... harap2 bosku tidak membacanya...

no la... actually aku nak merehatkan otak yang berserabut nie...
my friends (dira, asma) & I organize bercuti ke cameron pada this week...

chef - dira... asma - kewangan... nani - logistik

agak la... RM1160 untuk 2 malam dan 2 unit... increase the cost +160
fuel and toll lagi... how much sebenarnya... aku tak tahu... ku kira2.. RM50 - 100... biar lebih jgn kurang...nnti semua shot!!

perkara yang agak merunsingkan pemikiran ku adalah MACAM MANA IF someone cancel the trip??? (increase the cost RM150)... if someone... IF 1,2,3,4..... mampus aku... serius...

now 14 org... agak membebankan organize benda ni...
sbnrnye xde sape suruh pun. tapi teringin nak bercuti, then i made a decision to do this trip, with helping from my frenz... thanks for listening to my pot pet pot pet...wakakakaka..

aku rasa nak bukak travel agensi la...
aku rasa nak bukak butik la...
aku rasa nak bukak kedai sewa novel la...

aku rasa nak tido la...

bosan kan post entry macam ni..actually no idea meh...
akan ku aktifkan semula daya pemikiran ku setelah pulang dari bercuti nanti...

adios!!

salam

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...