CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 31

~ bosan di kala bercuti sekolah ~

salam.

aku tak tau nak post apa untuk kali ni. bosan. entahla. feel untuk menulis dan menekan2 keyboard dah takde. semangatku luntur.

memandangkan rancangan sempena cuti sekolah adalah menyiapkan beberapa pasang baju kurung, namun, sepasang pun aku tak siap. usik gunting pun tidak. hush! kerana menjaga ain dan merehatkan diri secukup2nya. ain tidur, aku tidur... minggu yg sangat malas. mujur bulan puasa. kalau tak ~ aktivitiku adalah menternak lemak.

hari sabtu adalah hari pertama di bulan ramadhan aku ke bazar - pasar ramadhan (param). aku ke paroi jaya (stadium)... mujur x rambang mata. dan mujur tidak melayan nafsuku. agakla... hahaha... tak banyak pun beli. just beli murtabak (mak kirim), taufufa (abah kirim), kuih cara dan air bliss (kegemaran seisi rumah)... tu jela...

hari ahad aku dan fairiz ke alamanda. tujuan ~ mencari cincin tunang di habib jewel. sebab aku nak sangat habib ok. tapi bak kata fairiz "apa yg kita nak, mesti x dpt" ... ayat tu sesuai untuk aku semalam. nak cincin habib, x banyak choice... beli kat tomei... nak sandel hitam xde saiz...beli sandel putih... nak slack jenis kain x jumpa2, beli khakis... nak baju hijau, fairiz cakap macam mak orang...beli baju lain..wakakaka...huk2... nak burger king pun x dpt sebab makan pizza untuk berbuka macam nak muntah...alhamdulillah. segala2nya selesai sudah.

hari ni, isnin, hari merdeka... aku dan adik beradikku ke midvalley. sangat penat. sebab ~ berkejar2an dengan ain... heee... x snap gambar pun... x ingat pun sebenarnya. tujuan ~ nak beli belt dan burger king (kelakar tak???)... belt tak dpt... mujur burger king dpt.. teringin... kat seremban xde...

tu jelah...

esok mula kerja setelah seminggu bercuti dan bermalas2an di rumah...

oh ya... ada attend interview sewaktu cuti sekolah. start kerja 1 jan 2010. itupun klu aku nak la..

nite..

salam..

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...