CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 22

~ pengalaman pertama ~

aha! pengalaman pertama, setelah aku mengidam betul2 nak jadi cikgu kan...

that's it...

mula2 nak relief cikgu utk settle keje, alih2 kena jadi guru ganti untuk cikgu yang bersalin.. mujur dah akhir tahun... silibus dah habis... just buat revision je... minggu lusa exam.. (ada ke minggu lusa?).. ha ha ha...

1st masuk kelas, tahun 1 plak tu, nak2 budak2 kia2m... pergh... mula2 nak gelak gak.. last2 hangin gak laa... tp xpe... kusabarkan diri melayan mereka, tak perlu marah2 sangat..sakit kang...

semalam aku buat kemahiran membaca...

em a en gi ... mang... gi a... gis...manggis.... (faham dak?.. aku suh eja mangga, bukan manggis)...

pastu saje la letak gmbr mangga sebelah tulisan nanas...nak tau x apa jadi... n a. . . na... n a s ...nas...mangga... aku pun... SALAH!!!!

'betul la cikgu...ni kan gambar mangga...'....ahahaha...comel la tuh...

sabar2...

hari ni wat membaca lagi... ayat mudah...

Ini bola.
Ini bola Faizal.
Bola Faizal bulat.
Faizal ada 3 biji bola.
Faizal bermain bola di padang.

'cikgu, kenapa letak nama saya?'.... aku senyum jela... sebab time wat ayat2 ni aku x tau pun ada budak nama Faizal...ahahaha...

actually, copy & paste jeee...

anak2, rajin2kan membaca okeee....

esok kite bertempik lagi...lalalala...



2 tukang komen:

Anonymous said...

Waa..bestnye dpt gak jd cikgu wpun smntara..bla la org nk pggil akak ckgu jgk.huhuhu..
Msti nk tgelak pn ada kn ngan bdk2 2?hehe..

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

mula2 kelakar gak la..cam x percaya jee... tp oke dah..ada jugak yg panggil ustazah..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...