CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 1

:: ain insyirah ::

semalam.
adalah semalam.
memanglah.

sebenarnye nak cerita pasal anak buah aku ni ha.
ain insyirah namanya.
macam takde entri lain kan.
saje...tetiba rindu kat ain...

malam tadi aku dgn fairiz nak pergi Jusco.
Tujuan: bayar bil maxis, beli hot choc & apple, beli white board

sebelum pergi, ain dah nampak dah...
terus dia datang...
ain: Mak nani nak pergi mana?
aku: gi jusco lah
ain: nak ikut!
aku: tak boleh... tak kuasa la mak nani nak kejar ko sorang2
ain: waaaaaaaaaaaa....terus menangis
(kalau mak nani tak mengandung, mak nani dah bawaklah ain)

on the way...telefon bunyi...
zila: mak nani beli donut ye
ain: bukanlah...mak nani beli mainan tau!

sampai jusco...nak beli ape untuk ain ni...
belikan donut...kang dia kata bukan mainan...
penyudahnya aku beli sebungkus belon..adalah 10 keping dalam tu...

sampai rumah, sebaik fairiz bukak pintu
ain: beli ape tu? (dah terjenguk kat pintu dah....hahahaha)
fairiz: nah! donut....
ain: ni bukan mainan...ain nak mainan lah
aku: nah belon...boleh?
ain: boleh...mekasih...pastu cam biasa dah dapat habuan dia kiss la aku...

al kisahnye...hahaha...
pastu habis dia buli semua orang ajak main belon dgn dia...
riuh rendah
tapi adeeb buat dek je...membuta tak ingat dunia....

sekian....next entry....

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...