CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 6

:: assignments....exams.... ::

sambungan dari cerita blog fahyim

tengok jam...dush!!! 4 pagi dah...
melompat aku bangun dari katil
terbayang RESEARCH METHOD yang belum siap yang nak kena buat pelbagai kegiatan itu. kegiatan? peliklah!
bukak SPSS saya pening sangat-sangat, bukak data...dush!
CORRUPTED!! mula la aku mencarut2 di pagi2 buta tu...spoil my day!
whole day! erk.. spoil ke? bukan main senang hati update blog!

kesimpulannya
hari ni
dekat office
semangat untuk siapkan research method
memang taknak buat kerja
TETAPI... hari ni banyak kena bagi feedback kat client....

pending task:-
write up research method - submit 9.10.11 owh!cantik tarikh...patutla sangat2 malang...haha..apakah?
power point research method - submit 9.10.11
write up takaful - submit 8.10.11

pending notes for exams:-
takaful exam on 8.10.11 (all 13 notes ok!! - perlu habiskan dalam masa 2 hari...mungkin sehari!)
research method exam on 9.10.11 (4 notes - memang dah bajet nak baca sabtu malam)

ok...selamat bertugas
buat aku
selamat menyiapkan assignment

p/s: kepada pelajar2 di luar sana, JANGAN TIRU MACAM SAYA!
sila buat kerja dengan berhemah! jangan last minute, nanti badan merana...
siapa salah??? AKU jugak....

2 tukang komen:

siti raudha said...

nice blog..i follow...plz follow me back..tq

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

hye siti raudha
thanks!

i will follow you too!

but tonight lah..baru settle sume exam...hehehe...ni kat opis :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...