CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 10

:: brainwash ::

lepas habis presentation research method
.
.
.
.
.
.
.
ktorg kena brainwash dengan lecturer

"saya upset dengan u all, suruh datang bangi buat spss sume taknak, ni bagi findings entah ape2, bila ajar spss, ada yg bawak laptop, ada yg tak bawak laptop........bla bla bla"

prof, saya bukan taknak pergi..saya OK je nak pergi..tapi dah kata ikut suara majority kan

ok sambung balik
semua dah besar
dah kawen
dah ada suami
dah ada isteri
anak-anak di rumah
kesian dorg tak dapat jalan pergi mana2
ayah pergi belajar, mak pergi belajar
tapi u all datang sini belajar main-main (tak semua ye-kebanyakkan ayah2 la ni)
tak kesian ke
u all perabih (prof org kedah) duit buat belajar
u all tinggalkan isteri,suami dan anak-anak nak belajar
tau tak harapan dorg dekat u all tu tinggi
tapi datang kelas
ayah, ibu belajar main2 (kadang2 jugaklah aku buat! admit ok! tak boleh 100% the whole day aku concentrate...kelas dari 830am - 630pm)
cuba belajar betul2
takkanlah u all nak naik pentas amik master
master tau
pointer bawah 3.5?
malu la sikit
u all buat master mesti sebab nak cari kerja lebih bagus
nak naik pangkat
ape u all ingat dorg2 tu tak tgk pointer ke
takkan u all nak harap a bouquet of flower dari isteri, suami atau anak-anak kalau result bawah 3.5? (current result 3.45...lagi 2 sem..sempat2)
pikirlah
saya bukan marah...saya sayang korang macam anak-anak..eh..adik-adik
ingat
balik ni sebelum tido, cuba tenung muka isteri, suami, anak-anak
pk apa yg u all dah buat selama ni
masih sempat lagi
ok?

aku...terdiam! betul apa prof cakap
kita ni walau dah tua...eh...baru 26 ok...
kita ni walau dah besar, tak semestinya tak perlu di brainwash (ditegur) kan ok
sebenarnye teguran ni bagus
even aku bukan la main2 100%...aku belajar k..cuma kdg2 bila vitamin M dengan penat tu ada aku jadi x concentrate
peringatan sesama kita
kalau takde yang tegur
confirm lagi hanyut
ye dak...

to all students out there, full time or part time
read this.
aku letak dlm blog bukan sebab ape2
sebab...peringatan kepada diri sendiri
aku suka ayat2 prof ni

sekian, azam semester depan
jangan buat assignment last minute
jangan study last minute
100% concentrate dalam kelas (erk!! - it depends to lecturer ok!)
jangan duk ponteng je (tapi calendar aku dah penuh dgn aktiviti kawin2 ni dan percutian ke sabah)

ok....majulah sukan untuk negara!! hahahaha

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...