CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 12

:: chicken soup for the soul ::

assalamualaikum.

terima kasih to rahmah sebab mengingatkan aku tentang koleksi buku2 ini CHICKEN SOUP FOR THE SOUL.

mula2 aku tertarik dgn buku ini adalah daripada rakan baik ku...cik zanariah...ada pelbagai cerita dalam 1 buku, yang bagi aku kiranya tidak membosankan (untuk memotivasi diri) kerana buku motivasi yang selalu aku tgk agak membosankan (bagi akulah)... sebab aku lagi suke baca yang berbentuk cerita... mcm buku "aku terima nikahnya" tu...

oke...dulu time sekolah nak beli..tp buku ni agak mahal (time sekolah la) sebab takde duit sendiri kannn..

NOW...
I'm working...
I should start buying all the series....
a book a month maybe...

so..i'll start from this month...

nanti dah beli aku update oke...

daaa....sebab banyak gile titles dia..

click here

Chicken soup for the soul

ok...bye3

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...