CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 14

:: jalan2 bersama kaki tido ::

alarm laki ku berbunyi. tengok bola katanya. aku kejut. dia turun bawah tgk bola. tapi sekejap je. aku tanye kenapa. "malaslah. Chelsea dah kalah". ok. aku sambung tido.

alarm aku plak bunyi. memandangkan dah set in mind aku tak kerja hari ni... aku matikan terus. kul 6 baru sedar.. "alamak, abg kerja lah"... heh

kejut abg. mcm biasa buat air untuk dia. basuh baju.

lepas abg g keje. aku sambung tido. kul 8 appointment dgn KKA. tapi adeeb pun appointment tp kul 9. so kite ikut waktu adeeb la ye.

sampai KKA (akak aku drive...sbb dia yg nak ajak aku berjalan2), macam biasa... menunggu dan terus menunggu...

tak ingat jam berapa. selesai semua perkara, kami ke Tesco Extra...

percaya tak? percaya jelah...ni 1st time aku jejak kaki kat Tesco ni ha...hahahaha...

1st thing to do..breakfast at KFC at 11am... adeeb tido je kejenya... lepas makan ronda2 tesco sampai kul 2...gile tak?

hasil = aku takde hasil
liza = baju adeeb, mainan ain... (tang cari mainan tulah berjanggut aku tunggu)

si adeeb plak...bukan main sodap lagi dia tido dlm stroller...

cantik gile baju bebudak kat tesco ni. pasni shopping baju anak kat tesco jelah...

****

lepas tu kami ke JJ sebab aku nak g MPH...ingat tak aku ckp nak cari series "Chicken Soup for The Soul".. alhamdulillah...aku jumpe udah

lepas tu mak tepon sebab anak2 dia tak reti2 balik rumah

liza ckp "bawak nani jalan2..dia kan malas jalan"

pergi JJ beli buku jelah...pastu kami pulang ke rumah..

oh ye...en adeeb masih lagi tido...dia hanya bukak mata bile aku angkat dari stroller >> masuk kereta >> masuk stroller balik..

tapi bile sampai rumah...bukan main buntang biji mata dia..mintak ktorg layan dia borak...

"mak nani nak tido lah adeeb"......

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...