CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 18

:: lampin moden?? ::

Assalamualaikum

Ada apa dgn lampin moden?
atau CLOTH DIAPER...
atau CD...

hmm..memandangkan bulan depan aku dah nak deliver
sedang mempertimbangkan untuk menggunakan CD atau tidak

aku?
nak guna CD ni kena rajin
persoalan sekarang
aku akan jadi ibu yang rajin ke...huhuhuh
INSYA ALLAH

memandangkan aku dah decide nak bagi full BF kat anak aku nanti, kire aku rajin la tu
sebab nak kena rajin mengepam
semoga Allah perbanyakkan susu ku ini :)

pasal CD
penjimatan wang
ya...kami perlu melakukan perkara yang menjimatkan wang
dan oleh itu saya perlu rajin...

jadinya..
kepada ibu2 di luar sana...
anda ada experience menggunakan CD?
CD mana yang elok
brand lah
yang fofular sekarang LUNATOTS....

sila2 jgn malu2 bg pandangan...

terima kasih

0 tukang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...